2019. január 6., vasárnap

Visszatekintés XVI.) 2017. augusztus 24-én a RaM Colosseumban rendezett kiállításomra.





Alföldi László: Ikon nélkül - Ikonosztáz (I.) 30 x 30 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs, 2017. június-július.





A tizenhatodik paravánon látható képek.


Facebook hozzászólások 2017. szeptember 8-án.




Hozzászólások


János Erdei Laci, az Ikonosztáz mögül (nem a képeken, hanem fentebb) lemaradtak a római szánok!
Ps: már éppen értelmezni kezdtem volna, de előtte ellenőriztem a képjegyzékből... :-)



András László Alföldi Igen, látom, javítottam. Amikor egyszerre teszem fel a három képet (mint itt), ott nem fordulhat elő ilyen, mert az összeállításnál már aláírom. De azért találtam ki, hogy nagyobb felbontásban is felteszem, mert látom, hogy a PowerPoint feldolgozás nagyon lekicsinyíti a képet, és így sokat veszít a részletekből.









Alföldi László: Ikon nélkül - Ikonosztáz (II.), 30 x 30 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs, 2017. június-július.










Alföldi László: Ikon nélkül - Ikonosztáz (III.), 30 x 30 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs, 2017. június-július.






A kiállítás előzetes szövege.






A kiállítótér belső udvara.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése