2019. január 9., szerda

Visszatekintés (XIX.), 2017. augusztus 24-én a RaM Colosseumban rendezett kiállításomra.






Alföldi László: Üzenet nélkül - Észvesztő, 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs), 2017. június-július







A huszadik paravánon látható képek.


Facebook hozzászólások 2017. szeptember 11-én.



Susanna Lakner Körbeértünk?


András László Alföldi Körbe értünk, de nem fejeztük be, mert még van két hármas egység, a Befalazott labirintusból.



 Susanna Lakner ja, igen. Hiányoltam is az egyik kedvencemet...









Alföldi László: Befalazott labirintus I., 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs), 2017. június-július.





Susanna Lakner Hát még én! Ez a kép digitálisan is nagyon tetszett, de amikor megláttam a valóságban azt a sok "humuszolódott"réteget, végleg eldobtam a kalapomat. Nekem ez és a fenti Észvesztő a kiállítás alapdarabja. Ebben a kettőben látom eddigi művészeted eszenciáját.


András László Alföldi Susanna Lakner Úgy emlékszem, hogy az "Észvesztőnek" van egy párdarabja, csak nincs befejezve. Meg nézem majd Budaörsön, (mert most már Pesten vagyunk) és ha tényleg úgy van, hogy nem csal az emlékezetem, akkor kárpótlásul befejezem neked.




András László Alföldi Lelkiismeret furdalásom van, hogy nem tudtam odafigyelni a megnyitón és felhívjam a figyelmed, hogy időben válasszál képet. Bea elment korán, és Ő így lett a tulajdonosa.


Susanna Lakner Ne bánd, jó helyen lesz! :-) Az enyém is! :-)









Alföldi László: Labirintus nélkül - Útvesztő, 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs), 2017. június-július.











Alföldi László: Üzenet nélkül - Elveszett, 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázsa), 2017. június-július.Az űrlap tetejeAz űrlap teteje

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése