2019. január 9., szerda

Visszatekintés (XVIII.), 2017. augusztus 24-én a RaM Colosseumban rendezett kiállításomra.







Alföldi László: Világosság nélkül - Sötétség, 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs), 2017. június-július.



A tizennyolcadik paravánon látható képek.






Facebook hozzászólások 2017. szeptember 10-én



Szénási Mihály Ma megnéztem a kiállításodat!


András László Alföldi Köszönöm. Hogy tetszett? Tudom, hogy ez egy kicsit eltér a szokványos anyagtól, de most kimondottan erre a helyszínre és egy adott témára készítettem.


Szénási Mihály Nekem most egy kicsit komornak tűnt - bár lehet hogy tudat alatt a "nélkül"címek is befolyásolták a hangulatot. Egyébként profi munkák - tetszett a kiállításod.



György Hernádi Nyugodt!













Alföldi László: Üzenet nélkül - Üzenet III., 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs), 2017. június-július.









Alföldi László: Üzenet nélkül IV., 50 x 50 cm, vegyes technika (papír, nyomdafesték, paratípia: nyomtatott papíralapú papírnyomat, pszeudó-önkollázs), 2017. június-július.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése