A kiállítás huszadik hármas képcsoportja, nem a kerengő paravánjain, hanem a vele szemben levő záró falon.
Facebook hozzászólások 2017. szeptember 12.
Erzsebet Lieber Ez egy kedvenc falam.
Erzsebet Lieber Nagyon
szépek.
Géza Stremeny Megnéztelek,
nagyon jó a kiállítás. Egy kérdés: Netán maga Ariadne volt a kőmíves?
(Befalazott... V.) Mert úgy néz!
András László
Alföldi Először is köszönöm, hogy megnézted a
kiállításomat. Másodszor, köszönöm az elismerést. Harmadszor pedig jó kérdést
tettél fel, mert nekem ez nem jutott eszembe. De egy ilyen értelmezés tovább
gondolása, érdekes összefüggéseket vet fel. Még lehet, hogy felhasználom az
ötletedet, mert ebből az anyagból, van egy lezáratlan sorozatom, amelyben talán
jól használható lesz az általad észrevett tekintet.
Tetszik
Imádom
Vicces
Hű
SzomorDühítő
János Erdei Géza
Stremeny, ugye az alábbi képre gondol?
András László Alföldi, jól dereng, hogy ugyanezt (az alábbi képen látható) arcot láttam egy másik képén Madonnának?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1411470122305214&set=a.466411883477714.1073741827.100003267185028&type=3&theater
András László Alföldi, jól dereng, hogy ugyanezt (az alábbi képen látható) arcot láttam egy másik képén Madonnának?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1411470122305214&set=a.466411883477714.1073741827.100003267185028&type=3&theater
András László
Alföldi János Erdei
Bár a kérdést Géza Stremenynek
tetted fel, de annak második felére csak én tudom a feleletet, ezért kotyogok
bele. Az én "Madonnáim" a kétezres év elején a Hricsovinyi Galériában
megrendezett kiállításomon bemutatott "Borítólányok"-ból nőttek ki.
Ez alatt azt értem, hogy amint a képek technikai leírásánál szükségesnek érzem
- azt a cirkalmazott és körülményes körülírást - amelyben megjelölöm, hogy itt
mindig újrahasznosított, "nyomtatott papíralapú papírnyomatról" van
szó. Tehát, nehezen megismételhető, efemer kiadványok, színes magazinlapjai
képezik a kiinduló alapot. Ebből következően, hétről-hétre változik a képanyag,
és gyakorlatilag szinte kizárt, hogy ugyanazt a modellt kétszer feltudnám
használni egy képen. Elméletileg persze lehetséges lenne akár tízszer,
százszor, vagy ezerszer is alkalmazni, ha lenne annyi pénzem, hogy egy adott lapszámból
felvásárolnák ilyen mennyiséget. De mivel erre nincs módom, így mindig
változnak a "modellek", azaz a képanyag, amit felhasználok egy-egy
kép elkészítésénél. Azért írtam le ilyen részletesen ezt a
"műhelytitkot", technikai hátteret, mert ebben is benne rejlik az a
tartalmi másság, ami a tabula rasa használata esetében más ontológiai alapot
képez.
János Erdei András László
Alföldi, köszönöm! - a kérdést, amire válaszoltál (noha nem
jelöltem, de) természetesen Neked tettem fel.
Ami a bezárást illeti: tökéletes bezárás nincs. Mintha még a Tartaroszból :-) is nemcsak lennének, hanem a múlt század óta szignifikáns módon sokasodnának a szökevények...
Kivéve - de csak a labirintus esetében! - két módot:
Az egyik a lerombolása, mert akkor senki sem tévedhet be.
A másik Ariadnéé. Ugyanis a fonállal a labirintus megszűnt labirintus lenni...
Ami a bezárást illeti: tökéletes bezárás nincs. Mintha még a Tartaroszból :-) is nemcsak lennének, hanem a múlt század óta szignifikáns módon sokasodnának a szökevények...
Kivéve - de csak a labirintus esetében! - két módot:
Az egyik a lerombolása, mert akkor senki sem tévedhet be.
A másik Ariadnéé. Ugyanis a fonállal a labirintus megszűnt labirintus lenni...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése